sobota 1. března 2008

Když není, co dělat

Tákže jsem se rozhodla napsat něco dalšího do téhle rubriky... Vůbec nevím, čím začít.
Takže asi maturitním plesem Střední Zemědělské školy. Musím říct, že z tohohle plesu mám obrovské emocionální prožitky. Můj největší byl výstup žáků, kdy jeden ze třídy přitepleně zpíval (něco o telátku heboučkém, nebo tak) a ostatní dělali tele. Jen je škoda, že to nedali na Youtube.com. Z té písničky by mohl být hit. Jo ještě nemám zapomenout na Letce, když už o tom píšu. Takžee smekám před tebou letče (alias Jiří)... a doufám, že už ho nepotkám. A díky za pití..

Tak pokračujéém..

A teď napíšu něco o exkurzi do Domu ruské vědy a kultury v Praze. Bylo potěšující, že tam šel jenom náš ročník rusky (ne)mluvících studentů a ostatní byli ve škole. Cesta vlakem byla dosti zajímavá, už jen proto, že můj spolusedící ve vlaku příšerně chrápal :). Takže teď k Domu ruské vědy a kultury.. Takže musím říct, že celá ta stavba je hodně luxusní a byl v ní hroznej klid. Samozřejmě, že jsme se přišli vzdělávat, takže jsme měli hodinu ruštinu. Výuka byla zajímavá, sice mě už ke konci nudila, ale koho ne, že? Pak jsme koukli i knihovnu, samozřejmě všechno rusky, to jsem si ale početla. :-D Bylo vidět, že naše třída tomu rozumí, proto jsem se raději zaměřila na knížky s obrázkami. Aby bylo aspoň na co koukat.. No.. a pak byl rozchod, tak jsme jenom chodili po obchodech. Dozvěděla jsem se, že v New Yorkeru je všechno laděný do punku.. To bylo moudro.. omlouvám se té osobě, ale stejně to nebude číst. Bych se dost divila.

Dále jsem už pochopila termín "šílené fanynky".. A nejedná se právě o šílené fanoušky Tokio Hotel, ani jinou skupinu. Ale stejně je zajímavé, jak se lidi chovaj.. a docela sranda.

A ještě nesmím zapomenout na jednu osobu! To očkování přežiješ a tu prohlídku taky!
A já jsem se rozhodla, že to už stačí... hezký den (u nás byla teda bouřka, Emma se zlobí/to taky pochopí jen jedna osoba)..

Žádné komentáře: