čtvrtek 8. listopadu 2007

Návštěvnost blogu

Pár rad, jak zvýšit návštěvnost svého blogu, ale neberte je moc vážně, já se taky neberu vážně a nevím nakolik jsou užitečný a nakolik ne....

  1. ,,Provokujte ochranku v hypermarketu, až vás násilím vyvede ven. Na blogu pak zveřejňujte fotografie modřin, či přímo lékařské zprávy, která konstatuje, že máte modřiny.
  2. Podejte trestní oznámení na ochranku hypermarketu. Naskenovanou verzi trestního oznámení pak zveřejněte na svém blogu.
  3. Vyfoťte svojí přítelkyni v negližé a zveřejněte její fotku na svém blogu.
  4. Popište jak se cítíte poté, co od vás přítelkyně odešla (bude následovat po zveřejnění její intimní fotografie na vašem blogu).
  5. Napiště dlouhý příspěvek, který kritizuje Radka Hulána.
  6. Pod svůj, jakýkoliv příspěvek, si napište vlastní komentář, který (s využitím anonymity Internetu) podepíšete jako Radek Hulán. Váš blog začnou naštěvovat diskutující, kteří začnou s Radkem Hulánem polemizovat.
  7. Napište dlouhý příspěvek, který bude kritizovat Web 2.0
  8. Napište dlouhý příspěvek, který bude vychvalovat Web 2.0
  9. Napište dlouhý příspěvek, který bude popírat existenci čehosi, pod názvem Web 2.0" Marně přemýšlím, jak může být s touto taktikou Seznam tak úspěšný, a proč se Altas nebo snad Centrum, tak rychle vzdaly boje o místo české jedničky. Protože mi však jde především o dobro všech blogerů a o to, aby si každý mohl užít vysoké návštěvnosti svého blogu, přináším i já pár rad, jak svůj blog zviditelnit:
    1) Nikdy nepřiznávejte svou identitu a pište nářečím (viz Ostravák). Kdosi mi vyprávěl, že za jedním blogem shanáckým dialektem stál univerzitní profesor zprahy - machr přes dialekty. Ale to taky nemusí být pravda.
    2) Zmiňte se vpříspěvku o někom, kdo má blog známější než je ten váš. Přeci není možné, aby se o vás například pan Čermák (kterému se mimochodem bohužel jak jistě víte, rozutekla celá redakce, ale i tak má můj respekt) nezmínil, když stokrát nepodlézavě napíšete pan Čermák je dvojka. A to by vtom byl čert, aby to někdo panu Čermákovi (http://cermak.blog.respekt.cz/) nedonesl, a aby se ten nezmínil ve svém blogu o tom vašem sdotazem, kdo že je tedy ta jednička.
    3) Zmiňujete často lidi co mají navštěvované blogy a jsou známí. Určitě si dají občas vyhledat své jméno ve vyhledávači a pak nestačí zírat, kdo všechno se o ně ve svém blogu otřel tak jako já o pana Čermáka a Lukačoviče, takže si zatím plním.
    4) Užívejte v textech často nejvyhledávanější výrazy na internetu (sex a porno by mohly zabrat, pro jistotu to ještě pozichrujte Superstar). Tímto jsem tento bod splnil.
    5) Spamujte na všech možných i nemožných fórech, lidé vás budou posílat kamsi a budou vás nesnášet, ale pár se jich najde, kterým budete stát za to, aby své pohrdání vyjádřili i na vašem blogu. A návštěvnost? Roste. Negativní reklama je taky reklama.
    6) Pozdravujte Radka Hulána
    7) Zaplaťte si PR agenturu - měsíc jejich služeb (průměrná pražská agentura) může stát pod 20 tis. podle toho co všechno budete chtít. Váš odkaz se určitě dostane do Květů, Vlast, Rytmů života apod. A to se vyplatí.
    8) Zaplaťte si reklamu kdekoliv. Nainstalujte na zastávky mhd monitory kde bude možno prohlížet jen váš blog. Lepte nálepky svaší web adresou všude kde to jen jde. Tohle je cesta ale asi trochu dražší. Dokonce dražší než PR a to několikanásobně. Raději se ani nezmíním kolikanásobně, abych se nespletl vřádech. Mimochodem kdosi řekl, že reklama je účiná jen z poloviny, jen se neví z které.
    9) Nepište blbosti jako jsem to právě udělala já.

Žádné komentáře: